تعلق سازمانی, دسته بندی نشده

استراتژی منابع انسانی در سازمان هیبرید+ دانلود راهنما

محیط کار هیبرید

کار هیبرید یک مفهوم کاملاً جدید نیست. شرکت های آینده نگر برای چندین دهه به کارمندان اجازه داده اند که از خانه به صورت تمام وقت یا پاره وقت کار کنند. چیزی که در نتیجه مستقیم همه‌گیری تغییر کرده است، این است که سازمان‌هایی که برای کار از راه دور منعطف نبودند، اکنون به مزایای این اقدام در سازمان پی برده‌اند. سازمان هایی که زمانی معتقد بودند کار در محل بهترین راه برای کار و خدمت به مشتریان است، تفکر خود را تکامل داده اند. آنها متوجه شده‌اند که ارائه انعطاف‌پذیری بیشتر به کارکنان برای راضی نگه داشتن و حفظ آنها حیاتی است.

 

اگر سازمان ها در خصوص مدل کار هیبرید مقاومت نشان دهند، احتمالا 39% نیروی کار با تجربه خود را از دست خواهند داد.

بر اساس نظرسنجی کارمندان هیبریدی گارتنر در سال 2021، 75 درصد از کارکنان تاثیرگذار و دورکار می گویند که انتظارات آنها برای کار انعطاف پذیر افزایش یافته است، و 55 درصد می گویند امکان اینکه بتوانند انعطاف پذیر کار کنند، تعیین کننده ماندن در سازمانشان است.

در این خصوص می توانید از نرم افزار تعلق سازمانی هفت سنگ استفاده کنید.

با توجه به کمبود استعداد فعلی، شاید ترسناک‌ترین چیز این است که 39 درصد از کارکنان اثرگذار می‌توانند در صورت اصرار سازمان‌ها بر بازگشت به کار کاملاً حضوری، کار را ترک کنند. اگر سازمان ها ایده کار ترکیبی را به کلی کنار بگذارند، جذب استعدادهای جدید می تواند چالش برانگیزتر باشد.

 

امروزه، اکثریت بزرگی از کارمندان خواهان انعطاف پذیری برای کار از هر جایی هستند. کارمندان خواهان انعطاف هستند. اما آنها به چه چیز دیگری نیاز دارند؟ در حالی که سازمان‌ها به طور فزاینده‌ای متعهد به کار ترکیبی طولانی‌مدت هستند، بسیاری از آن‌ها آمادگی ندارند پیچیدگی‌های هنجار جدید را بپیمایند، به‌ویژه وقتی صحبت از مشارکت کارکنان می‌شود.

انعطاف پذیری بخشی از معادله است، اما تنها چیزی نیست که باید در نظر گرفته شود. مشارکت کارکنان همیشه برای شرکت های موفق پایه و اساس بوده است. وقتی کارمندان درگیر هستند، مولدتر، وفادارتر و پاسخگوتر هستند. با این حال، با وجود بهترین تلاش‌های منابع انسانی و رهبران، بر اساس گزارش گالوپ: وضعیت محیط کار جهانی: گزارش 2021، مشارکت کارکنان در سطح جهانی تنها 20 درصد پایین است.

دانلود فایل استراتژی منابع انسانی برای محیط کار هیبرید:

دانلود فایل استراتژی منابع انسانی برای محیط کار هیبرید:

منبع: Lattice

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *